مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-19سياسي

 ایران قوی از دستاوردهای دفاع مقدس است


ایران قوی از دستاوردهای دفاع مقدس است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: ایران قوی از دستاوردهای دفاع مقدس است.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب صبح امروز (29 شهریورماه) در جلسه گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و آغاز هفته دفاع مقدس با اشاره به تاثیرپذیری رزمندگان از واقعه عاشورا در طول جنگ، گفت: دفاع مقدس الگو گرفته از نهضت عاشورا بود.

وی به وجوه مشترک عاشورا و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: عاشورا و دفاع مقدس، هر دو در راستای دفاع از ارزش ها و حفظ اسلام بود و دشمنان هر دو جریان نیز در اوج حقارت و پستی و دنیاپرستی و خودخواهی بودند.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه جلوه های عاشورا توسط رزمندگان دفاع مقدس از جمله نماز و بندگی، قرائت دعا و قرآن و آمادگی برای شهادت به نمایش گذاشته می شد، افزود: همان طورکه نهضت عاشورا اسلام را حفظ کرد دفاع مقدس نیز انقلاب را در امان نگه داشت.

حسینی نسب با بیان اینکه یکی از اشتراکات عاشورا و دفاع مقدس این است که هر دو آغاز بود نه پایان و لذا اسلام با قیام عاشورا و انقلاب با مجاهدت رزمندگان قوت گرفت، افزود: عاشورا دوباره در دفاع مقدس زنده و نمایان شد.

امام جمعه سلطانیه، با تاکید بر اینکه گرامی داشت هفته دفاع مقدس از باب تعظیم شعائر الهی و از جهت نیاز نسل امروز به ارزش های دفاع مقدس وظیفه همگانی است، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 ایران قوی از دستاوردهای دفاع مقدس است

 ایران قوی از دستاوردهای دفاع مقدس است